uppdatering!

Hej hej hej hej! vuxna vi är nuförtiden x) kan vi ta en pause i stressen och ta en sväng tillbaka till ungdomen så vore det nice. men nej'. tyvärr så får vi acceptera vår utveckling^^ och förnya våra roller så de passar in i nutiden. men jodå det går :) och vi har varandra. always and forever. nu åker Carro till visby på söndag för att vara borta på praktik i sex veckor. . det blir säkert super för kvinnan. jag tänker mig (om jag är välkommen) att få komma ner en helg och hälsa på lite :) skulle va fint! visby är ju så trevligt så! måste bara kommentera innan jag avslutar det här inlägget att jag inväntar våren med stor förväntan, så vädret, skärp dig! inge mer snö nu tack ;) ge oss sol sol sooooool !

tihi puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0