alone - but not lonely

Lördag 21 april 2012. åter igen längesen jag skrev. varför jag gör det just nu vet jag inte. kanske för att jag kollat på film och blivit lite sentimental ; ). japp, det är så det är. jag är oerhört bra på att ta till mig film. Leva mig in i rollerna och känna budskapen och sväva bort från verkligheten. . .  .
Nu efteråt kan jag inte låta bli att sakna David som om vi var på varsin sida om jordklotet. Om det inte vore för morgondagens planer skulle jag följt med Elin till Örsa ikväll bara för att få spendera natten hos honom. men det är väl så när man är kär :)

nåja, här i veckan når jag fram till dagen då mitt schema stod still av förra inlägget till synes. kanske dags att fylla i kommande dagar. . har förlängt jobb till och vecka 25 (midsommar). Efter det blir det nog lite paus från dagiset.
På torsdag är det möte inför sommaren med Cajsas kök som jag och några vänner tänkt gå på.. Det är också Pappas och Lindas födelsedag som vi ska fira på lördagen. då det även är DM-final med innebandyn. Sen ska jag se till att börja komma på fotbollsträningarna hade jag tänkt.. Ja en annan hade planerat att bli fotbollsproffs.. eller . inte. nej , men kul hoppas jag att det blir och att jag kan vara med och lira lite i sommar.. träningsmatch i morn. med Hagby. träningsmatch på måndag. med Stenhagen. den 14 maj börjar försäsongen . hoppas på en inte alltför psykiskt jobbig samling av dagar. har tackat ja till rollen som lagkapten kommande säsong. känns lite spännande :P

det är så mycket som händer som man skulle vilja skriva ner och på sätt säkert spara bland minnena, men det glöms bort . det är så synd.

jag försöker ta dagen som den kommer och jag har det bra. det är ändå skönt att saker att ha saker att se fram emot. sommaren <3 jag fyller 20 år. konstigt att tillslut nå fram till den siffran. siffran som låg så långt in i framtiden en gång :P v 28 åker jag och systrarna till Gotland en vecka med mamma<3 Och sen har jag ju Ropnäs. Ropnäs som jag ska besöka så ofta det är möjligt den här sommarn. med familjen . Midsommar. Med Carro och Jonas. David förstås... Jag ska helt enkelt njuta av livet med de människor jag håller varmt om hjärtat.

Nu väntar en säng . som ska bäddas om. kanske man bläddrar lite i en bok innan man somnar.. det är en dag i morgon också.

Jag är själv. Men inte ensam

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0