helg stundar..

sängen väntar äntligen. Jag är för seg på att gå och lägga mig :P i morn är det dock fredag så jag behöver bara upp och jobba 6 h för att sen få ta helg. Denna gång är det inte bara helg, för jag ska också åka till min pojk som legat hemma i evigheter och varit sjuk. Det var senast förra måndagen som vi sågs. Det ska bli mysigt. På söndag är det match igen och jag är taggad. Man loggar in för att kolla laguttagningen och hittar inte sitt namn på någon av matcherna! Ågren ', är jag så dålig tänkte jagxD slog en signal direkt till Micke , men som tur var hade den lilla knäppkängan "bara" glömt mig lite.. :P Jag skulle självklart få spela. Så nu kan jag nöjd gå och lägga mig tillslut. Redo för helg :)

Bon nuit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0