You're the inspiration!

Elin världens bästa Karlsson. Andra inlägget i rad som jag nämner dig.. Har återigen kommit på på nytt hur fantastisk din blogg (uplifting moments) är. Jag blir alldeles lyrisk av att titta på bilderna. En del vill jag bara plocka från skärmen och börja teckan upp och måla av.. Det kommer! Det vill jag lova.

Just nu springer jag emellan rummen och hjälper Hedvig med läxorna. Man måste bjuda till ibland känner jag :) Första gång på lång tid igen har jag återfått lite kontakt me Carrofin också. Toppentrevlish! Hoppas vi kan ses inom snar framtid och att hon pallar komma och kolla på match imornkväll..
Yes gott folk! Hagunda står som motståndare i morgon. I Allianshallen 21.20 . Då blir krig igen. Det ser vi fram emot!

Här närmast denna söndagkväll väntar en promenix med lillasyster i de kalla november (som iof inte hunnit blivit så kallt ännu) , som avslut på en fin helg - Fredag - ny arbetsplats (Svartbäckens fsk --> Elviras dagis), Lördag - middag med lilla familjen, fira farsdag (en dag före), sov hos mamma, Söndag - fika i Bälinge och fira Håkans födelsedag.


Snart är det Jul

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0