motivation

Jag har tänkt på hur viktigt det är att ha goda förebilder. Att ha vänner och familj är det som jag alltid sagt det viktigaste för en människa. Och också att få leva ett liv fullt av kärlek, vilket till största del ges av vänner och familjemedlemmar.. Det är förstås underförstått. Men för att man ska kunna bli leva och växa upp till en god människa krävs det förebilder som man ser upp till och tar efter. Jag försöker vara det allra bästa av mig själv hela tiden och om folk tycker att jag är snäll, omtänksam etc.. så kan jag inte bli annat än stolt .  det är så jag strävar efter att vara, det jag valt och dessutom har jag ju så många fanstastiska förebilder! så därför måste jag även vara enormt tacksam!
Kan det då vara sant?, tänker jag.. att det finns andra där ute som har mig som en förebild? I så fall ska jag av hela mitt hjärta inte göra dem besvikna .
Motivation till att leva livet som det ska levas och njuta därefter :)<3
jag ser och lär av mina förebilder - ni betyder mycket för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0