Diggar det!

Dina bilder under knäääcker! Hoppas du läser detta din mupp, dålig har du varit på att uppdatera nu :o, vi kör liksom i omgångar så jag ska inte säga så mycket :p.
Min praktik dag tog lite knäcken på mig, har konkat på varor och plockat en massa! Snart blir det kassan förhoppningsvis :). Kan lätt påstå att detta var lite som ett styrkepass, vilket jag absolut behöver! Apropå styrka så ska jag snart iväg på ett träningspass. Aerobics står som alltid på schemat dessa måndagar.
Mina praktik tider kommer att vara 8.30 till 16.00... alltså typ en hel jobbdag.
Behöver REJÄLA vinterskor... men hittar absolut inga! Så i min dryghet så beställde jag hem ett par converse (?!). Skit dåligt av mig. Min pojkvän kommer gråta på mig xD.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja det måste vi göra gumman! Super roligt ju :D



Snygga skor min älskade! <3

2010-11-16 @ 07:39:43
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0