Knutby äckel film klar

Okej xD Jag tänker inte va avis nu längre :D Kom på att vädret var rätt pissigt också. Jag får väl hoppas på bättre väder på lördag då...
Tänkte packa upp mina svettiga kläder nu och pallra mig in i rummet och fixa lite grejer till i morgon. Det blev ingen klar planering för mig ikväll, alltså till nästa vecka då jag Petra och Sandra ska hålla i en badminton lektion. Det får bli ett MÅSTE att göra klart i morgon istället så jag kan lämna in det på fredag :)

Så nu packa upp, fixa lite, in i duschen, måla naglarna, kolla på oskyldigt dömd & sist men inte minst GODNATT :) MOHAHA <3 jag längtar ;D



Ge mig lite ljusare tider nu va! Trodde jag skulle bli mördad, våldtagen och misshandlad 7 gånger påvägen hem från gymmet. Att gå i ett mörker utan lampor ger mig sådana hemska vibbar. INTE OKEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0