Tisdag den 4 januari

Tjolalulu! Frans lämnade nyss mitt hem och jag sitter återigen ensam. Tänkte försöka göra något vettigt innan jag sover, men det är svårt att inte tänka på annat än min hals ! Efter alla koppar te jag druckit så känns det bra för stunden men det botar mig inte.. Planerar en måltid med massa vitlök , som mor min så snällt tipsade mig om! Hoppas pappsi kommer hem snart och hjälper mig. Fick lite ont i magen nu också x) jobbigt.

I dag blev jag livräddad av Emma på Fyrishov. Det gick fort och bra och vi hängde sedan en stund i äventyrsbadet och bubbelpoolen. Dock blev det inte allt för avkopplande när två killar gav oss lite för mycket uppmärksamhet'. David, var är du när man som bäst behöver dig? xD Vi gömde oss resten av tiden bakom badleksaker och i grottan till att klockan blev lite mer och vi gick hem till mig. Mer te och massa mackor , för att sedan dra oss mot tv:n. Mysigt. Nu är det återigen mörkt ute, men i dag har jag varit lite mer social trots allt'. Ska ringa Linda och co tänkte jag. De åker ju till Thailandet på torsdag och jag hoppas kunna träffa dem en stund innan de åker.. Sen ska jag till mamma och gosa med min katt!

Helt plötsligt låter mitt liv lite bra :) dock existerar en del brister. Hoppas du är ledig för lite telefonkontakt i kväll min vän..


Tjing Pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0