Pust

Måste uppdatera tätt nu. HEJA FUCKING MIG! Har hunnit med pa, loggbok och apuuppgift nu! Så himla skönt må jag säga :) nu är det en historia sak som återstår... Funderar på att ta det längre fram eftersom den inte ska in förens om en vecka. Men det är alltid skönt att få saker överstökat. Har trots allt lite annat att stå i i pluggväg andra dagar.
Det som ska göras i skolan imorgon under rasten är viktigt också. Våra datorer har gohstats om och saker och ting har kort sagt gått åt helvete... En hel hösts arbete kring ett radioprogram i Sv C är bortblåst och idag fick vi 2 presentationer att göra tills nästa vecka. Så jag och Petra får sitta inne och studera... muntergökar.
Pratade dock med rektor och andra involverade lärare och vi halvt löste det tillslut.
I och med att vi sammanlagt jobbade ca 90 min idag så har vi kommit ikapp gällande radiosaken. SKÖNT. Men surt i alla fall. Men vad säger man? Glöm och gå vidare.
Imrogon:
* Lektion rehab och hab.
* Skriva manus till paneldiskussionen (rp)
*Spela in styrt fakta inslag + spela in paneldiskussionen (rp)
* Lektion naturkunskap
* Fortsätta spela in paneldiskussionen och förhoppningsvis hinna klart med den delen... (rp)
* Spela in avslutning och lyssnar tävling
* GYMTRÄNING
* HEM OCH AVLIDA
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0