Inte igår...

För min älskade bloggerskas skull! :) Hej och hallå!
Vad jag förstått så tycker hon och även jag att det är lite trist att hon fått blogga själv på sista tiden :/ dålig kumpan jag är!
Men nu när skolan dragit igång ska jag försöka uppdatera mig lite mer. Det har hänt mycket trevligheter på sista tiden.
Jag känner att detta inlägg kommer att bli rejält flummigt med tanke på att det var ett tag sedan. Mycket jag vill ha sagt, men det får helt enkelt komma lite pöompö :).
Här är ett par saker som ploppar upp i skallen nu:
1. Sluta upp med att fåååååna dig om att du är tjock :o! Sluta ågrena för du vet att du har fel! Gå och bajsa.
2. Om endast 17 dagar ska jag märka min kropp föralltid... och fyfan vad hemskt det lät xD. Det ska nämligen bli en liten tatuering för min del. Även Petra ska köra på!
Random bild från på en av mammas alla julblommor.

Och jaa, just nu umgås jag med min kärlek och ska snart iväg till da gym såsnart min far är hemkommen från arbetet sitt :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0