HELG FÖR MIIIG

HURRA! Vad det glädjer mig :) även mycket trevligheter står på helgen schema. Som att träffa Kajsa och Amanda imorgon, ut och äta sen hem till mig och mysa. Toppen! Sedan på lördag kommer min prins och sällskapar. Så det blir nog en trevlig helg, på söndag blir det att lyssna på mor min när hon sjunger i sin kör.
Lite pluggande måste även bli av. Men har i kväll hunnit uppdaterat vår blogg till projektarbetet www.knoppochkropp.blogg.se mycket bra gjort av mig. Och har nästan skrivit klart historian :).
Annars känner jag mig lite på topp, har hunnit träna idag och det känns om allt börjar flyta igen. Trots gårdagen och förr gårdagens tragiska händelser xD
Så här snygg är jag efter en halv vecka av skola... as bra.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0