duktig tjej !

ojojoj'..kan ni tänka er? jag har varit ute och sprungit i dag! på en lördag :P lata jag har rört på min kropp. haha ! inte speciellt långt eller snabbt men ändå! jag känner mig nöjd ;)

har börjat så smått att fila på min religionsuppsats nu också.. Hann inte låna någon litteratur i går i skolan så det får jag göra på måndag. Vi fick lite extra tid på oss till den iaf och det känns skönt. Engelskan ska jag fortsätta med i skolan på måndag så den tänker jag inte göra så mycket mer med just nu. Kanske jobbar lite mer med projektarbetet och uppsatsen innan David kommer. I kväll ska jag bara ta det lugnt och mysa med min plutt :)

Snart är det mat', pappa gör kassler :D bäst att jag skyndar mig att duscha dådå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0