sjukling och lillasysters födelsedag

jaa. Här ligger jag nu i min säng och luktar skunk. Det känns bättre i alla fall, men fyfan vilken natt! I går kväll gick jag fram och tillbaka till toan och hoppades att jag inte skulle behöva låta något komma ut denandra vägen..men tyvärr. Hela middagen kom upp till slut och jag tog mig upp titt som tätt i natt med feber och kallsvettningar. Inte kul! Hoppas det är över nu. Föralltid. x)

Ellis åkte hem från jobbet med känningar hon också och pappa är förmodligen också på g att bli sjuk.. så håll er borta! Stackars Hedvig, på hennes födelsedag. Jag orkade inte ens vara med och gratta henne i morse. Bara hon kan få slippa den här hemska magsjukan!  David var i skolan i dag, vilket han kanske inte skulle ha varit med tanke på smittorisken.. jag har som tur är inte skola varken i dag eller i morgon. På fredag måste jag förbi och lämna in min religionsuppsats, men annars vill jag inte riskera att smitta någon så jag går väl hem sen..

Ja fy, alla skickar så gulliga hälsningar till mig iaf så jag känner mig lite glad :)

Nu ska jag hämta lite mer fil med socker (som mamma alltid gav oss när vi var magsjuka förut), sen ska jag försöka ta tag i lite skolarbete..

Ha det fint!





vilken bild skulle passa bäst till mitt CV? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0