på en toorsdag!

Jag känner att jag börjar bli frisk, men min mage morrar åt mig emeallanåt X) I morgon måste jag lämna in min religionsuppsats, som inte är klar. Ååh. Jobbigt. Men jag ska försöka se till att få klart den om inte i kväll i morgon under dagen, så att jag kan åka dit med den innan dagen är slut. Fredag och sen är det helg. Vi ska på bio på lördag och på söndag ska Lossan och Håkan gifta sig! Det är även min och Davids två-års-dag på söndag, vilket ska firas <3 Sen på måndag är det alla hjärtans dag och första dagen på praktiken. Jag som skulle på möte igår får se till att ordna med det på telefon eller min första dag. Ska ringa förskolan i morgon och se vad de säger.. Nu ska jag göra viktiga grejer. Har tagit en lite lång break och kollat vampire diaries med Hedvig :) asnice! nu får se om jag har något flow kvar i skrivandet'. Baba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0