hemma från semestern!

Efter en vecka i Puerto Rico är vi hemma igen - jag , Hedvig och pappa :) faktiskt lite mörkare färg på huden har jag fått ( utan att kunna kalla den ens lite mörk) xD Det känns fantastiskt skönt att ha varit borta en sväng och nu i dag har jag hunnit med att spela innebandy, handla på Maxi , lägga upp bilder på facebook och äta middag med familjen. Jag kände mig lite smal på resan hem, men nu har jag fyllt upp magen igen med att konstant tryckt i mig olika sorters choklad hela dagen :P usch vad äcklig jag är, men är man sugen så finns det inget stopp'. Nu har jag godisförbud resten av veckan! Och det måste jag hålla!

Jag ska nu sätta mig och skriva ner ett schema för veckan över allt jag måste göra.. Sen ska jag gosa ihop mig med David och sova :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0