Det luktar svett.. x)

charmigt? kanske inte :P sitter och pratar med älskling i telefonen så mitt inlägg tar sig långsamt fram.. såg tidigare uppdatering x3 av lillan ^^ . Men fint var det minsann och jag hoppas damen är nöjd :) det har varit en rätt tung dag känns det som, på det mentala stadiet.. Tror däremot att det är bättre nu<3 Ibland blir det mycket helt enkelt. Vi är heller inte mer än människor'. Vi kan inte vara på topp hela tiden. Vi kan inte rå för vad vi känner. Här stannar jag upp i mitt skrivande och konstaterar att det luktar väldans mycket sopor i mitt hem. Tyvärr så tänker jag inte göra något åt det nu xD Pappa har gått och lagt sig och Hedvig är hemma hos mamma. Känner mig lite ensam. Det vet jag trots allt att jag inte är'. Så tätt med fina vänner som jag har , en underbar familj och en fantastisk pojkvän!

Men inget går upp mot en bästa vän! 

 Jag blir lite sentimental ibland', men jag tvivlar inte en sekund på att vi aldrig kommer släppa varandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0