Go' kväll!

Ska strax göra mig i ordning och sova. Helgen är återigen över och jag har fått ett bra avslut framför Big Brother med lillasyster och en mega massa glass xD kanske inte vad jag behövde men vad jag ville ha ;) I morgon är det måndag. Jag är ledig . Ingen praktik och ingen skola. Jag ska istället hänga med Ellis. . Vi ska hämta ELvira och Olivia från dagis och skola. Det är Elviras 5-årsdag i morn och detta var en av hennes önskningar kan man säga '. Hoppas inget kommer emellan och förstör. Vi var ju igår hemma i Bälinge och hälsade på och idag visade det sig att Ellen var sjuk.. tråkigt! Men jag tänker hålla mig frisk :) På återseende bloggen.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0