Ursäkta bloggtorkan från min sida!

Kortisen dådå, nu har du väl saknat mina fula inlägg ;) nej seriöst, jag har faktiskt inte orkat gå in och blogga på senaste tiden. Jag skrev ett inlägg för ett tag sen, men det försvann ', så jag lackade och loggade ut xD men aja. sånt händer :)

Det närmar sig höstlov på riktigt och jag känner mig så himla positiv just därför. Jag ska snart sätta mig och plugga lite matte, men jag kände för ett otn-avsnitt emellan !
  Man måste ju få tar det lugnt ibland också. Känner att jag måste komma tillbaka till mina lite smalare rutiner. Sötsuget har tagit över lite till och från den senaste tiden. Och choklad är så gott! Men det finns inget smalt kvar av mig känner jag så jag vet inte ens om jag ska försöka XD Träning i kväll och jag måste ge gärnet för att få lite självförtroende dådå. Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv på innebandyplan emellanåt'. Skulle guldkedjan Carro Sofie Jossan spela skulle jag bli glad igen ! Mina knän är blåa och buckliga och jag ser ganska misshandlad ut på flera ställen av kroppen (enligt mig) :P Men så länge ingen annan klagar ..
Så nu är jag tillbaka igen med mitt babbel om oväsentliga saker :P ska lämna min kompanjons fina sida vara för den här gången. Ses i hallen sen smulan!

Baba<3

(om nån har glömt bort hur jag ser ut xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0