Trevligt sällskap & träning

Min dag vart så värd! Joss, Pauan och jag körde en impulsare och drog till Portalgatan. Innan jag skulle iväg och träffa Kajsa. Min mening var egentligen att "hjälpa" dom med en liten del i deras PA. Men hur gick det då? Jo det slutade med att vi satte oss och pratade över en kopp te. Mycket mysigt, lätt hänt!
Vi hann alltså inte med någon PA jobb... Men trevligt var det!
Fick äntligen träffa en saknad Kajsa, vi satt på en mysig restaurang och åt. Pratade på om en massa i ett par timmar, väldigt skönt. Och pastan som vi beställde var sjukt god :D
Fick tyvärr stressa lite då träningarna väntade. Måste säga att mitt illamående som kom på träningen har lagt sig lite, asskönt. Ingen magsjuka här inte (PEPPAR PEPPAR).
Det som händer nu är att ta en skön sömn för att gå upp 8.40 när klockan ringer imorgon. Det som står på tur då är HEMPROV. Helt ok om uppgiften är ok.

Avslutar kvällen (natten) med en bild på min Jonas, som kommer imorgon och sällskapar mig. Hur mysig är inte han då. <3

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0