Saknar min väns bloggande

Nu är det min kumpans tur att ha bloggtorka märker jag "/ känner mig jobbig som skriver trots hennes frånvaro. Men jag känner på mig att hon snart återupplivas!
Såhär på kvällskvisten, när ens pojke är hos sig och man är ensam i en stor säng så är det definitivt läge att internetshoppa! Har hittat massor med intressanta saker på nelly, h&m, bubbelroom, laredoute med mera... men jag ska faktiskt hejda mig, då jag sparar pengar. VIKTIGT. Mycket viktigt. Jag skriver upp det här i hopp om att jag tar det mer på allvar då. Men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte funka en längre tid... 

Men dessa gulliga gummistövlar är jag så sugen på att klicka hem! Så fräcka ju xD

Okej, vi får se hur många dagar som hinner gå innan dessa tagit plats i min samling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0