Höst lov in my heart

Förbannat vad skönt det är att mitt höstlov nu startat! Jag behöver verkligen ladda batterierna, vilket säkert alla andra trötta skolkids behöver. Men jag tänker unna mig att verkligen lägga skolarbetet lite åt sida, på sista tiden har det varit mycket hit och dit som satt sina spår. Påfrestande? Ja en aning, vet dock att det är folk som har det värre. Så speciellt synd om mig är det ju inte. 

Har lovat mig själv att endast göra det ytterst nödvändiga gällande skolarbetet:

- plugga historia
- alternativ medicin
- göra en naturkunskap uppgift
- skicka ut en pa inbjudan?

(- vara med på UNT cup en dag för skolans räkning...)
JB arrangerar UNT cup i innebandy, så som ambassadör känns det lite viktigt att delta... Har i alla fall Kajsan med mig då så det blir nog inga större problem :D

TRÄNING PÅ SCHEMAT, BABA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0