-

Mitt möte tog ca 10 minuter, värt :). Fick dagen ganska ledig, börjar på björkgatan nästa vecka. Det kommer nog bli jätte bra. Jag har gjort lite nytta här hemma nu. Känner mig duktig! Har fixat middag till ikväll, en stor fet pastasallad! Kommer troligen hem lite senare och då är det bra att kunna kasta i sig maten. Ska först till willys vid Nyby (lämna jobbkläder osv.) sedan iväg till Stenhagen för ett aerobicspass. Vi får se hur bra det går... har en huvudvärk nu och känner att min hals börjar retas med mig. BAJS. 
Glad att ha hunnit plugga och avslutat 2 uppsatser! Då kan jag kolla på fotbollen i lugn och ro ikväll ;)
Ska snart ta bussen in för att möta upp mamma, hon slutar runt 2 :)

Hann samtala med dess figurer. Den ena av dem får jag till och med träffa ikväll :) det blir fint de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0