Veckan gick undan! & jag är sååå på ditt inlägg!

He-heeeej! Fy tusan att det är fredag imorgon! HEJA! Praktiken rullar på fint, jobbar med en skitskön tjej. Vilket underlättar! Arbetet går undan och är till och med roligt ;). 
Imorgon ska jag till min pojkvän och tokmysa! Innan kanske det blir stan... men är inte säker, för jag vill hålla i mina pengar... Jag och stan gifter oss inte så bra nämligen. Det kan ibland sluta med en jäkla massa "onödiga" köp. Det ska vi försöka dra ner på nu innan jul. Har ju faktiskt 2 par skor som är beställda och sedan nu en pälsjacka. 






En lite taskig webbcam bild på min nya vän, han var ett måste ifrån Willy´s automater! Jag och Madde blev helt till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0