uppskattar så dag och tid just nu :)

Slutar snart. Eller a egentligen inte, eftersom matten börjar kl 3. Jag har trots allt bestämt mig för att inte gå dit. Dumma mig tänker ni och ja det tänker jag också. Men jag är ingen skolkare och ska därför ta mitt ansvar för mitt beslut och plugga järnet i helgen! Jag lär mig ju mer tiden går vad som är värt att prioritera och just i dag känner jag att matte-lektionen inte ger mig det jag behöver. Det är lite kul att fastän jag har bestämt mig och det känns rätt så måste jag ändå be om ursäkt för mig'. Visar det kanske sanningen bakom mitt självförtroende och min inställning till vad folk tycker om mig?

kanske, men hur som helst så är jag rätt stolt av mig själv på andra sätt! jag har sparat mig hyfsat fysiskt genom avstånd från träning och jag har lämnat in och avslutat flera arbeten och främst av allt hållit mitt Svenska tal! Jag som var så skakis känner mig nu väldigt nöjd och det är fredag så jag tänker fortsätta att vara lycklig :)

Jag känner att jag vill ses' som en duktig människa. Trots allt har jag ju en bästa vän som alltid är så duktig och jag vill inte vara sämre ;) mobilen är död just nu , så jag får höra av mig till DU nåt mer åt kvällningen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0