Underbart soligt idag

Pojken min tog sig hem för några timmar sedan. Hade tänkt att följa med honom hem ikväll, men vi bestämde oss för att ses på söndag istället. Jag menar 1 dag utan varandra ska vi väl klara?!
Ikväll blir det en super skön hemmakväll med päronen, att det kan kännas så bra. Mamma och jag har hämtat hem sushi och ska festa på skaldjur och sådant senare ikväll. Även idol är ett måste att se på fredagen!
Annars måste jag säga att det har motionerats en hel del idag, först en ca 2 timmars prommis med mor ute i solen.  Systemkameran fick följa med ut och leka av sig... blev nog uppemot en 100 bilder. Får se till att lägga in dem sen!
Avslutade utedagen med en löprunda, så det känns great får jag ta och säga.
Så nu ska jag ta tag lite i historian och softa en aning! Längtar tills morgondagen som ska spenderas med Påven och min andra man <3


Älskade mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0