pluggis dag utan skola

Varit hemma hela dagen och haft älskling här först, efter en övernattning. Sedan kom Petra till lunch och vi tog tag i PA och SV. Mycket starkt av oss! Vi hade ingen skola idag så därav hemarbetet. Vi är på G nu! 
Ska verkligen ta tag i min träning nu igen, det har varit mycket cyklande på sista tiden, men jag tror verkligen att en del löpningspass måste läggas till... tyvärr! Men nu innan julen måste jag vara i form för att kunna gotta mig som jag alltid brukar. 

Snart blir det att bussa in till stan för att möta Paulina! Vi ska käka middag och kika på tjejkvällen som skulle vara på stan ikväll :). Ska bli supermysigt! 
Måste även berätta att jag blivit beroende av tradera, så nu säljs massor med saker från min garderob osv! Nödvändigt känner jag, plus att det alltid är kul att få in en extra slant. 

Hoppas dagen varit fin för min kära blogghomie, det ryktas om att hon ska på en bra teater ikväll... :)


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0