Natteli

Säger godnatt för denna gång, ska bli så jädra skönt att krypa till kojs! Tänkte slå på SATC & halvsova. Ligger och smsar med min Jonk, väldigt tråkigt att filuren inte kan vara mitt nattsällskap.
Hoppas min kvinna Josefin har haft en bra kväll på innebandyplanen! Själv fick man träna på egen hand. Jobbigt! Men kanske är det så det kommer bli framöver. Kajsa och jag har bestämt oss för att köra tillsammans i alla fall :D toppen!


Imorgon är det att gå upp runt 07.15 och sen heldag på Willys. Min papi fyller faktiskt år imorgon förövrigt, vi ska inte fira något speciellt mycket imorgon. Utan det kommer till helgen, dock så ska vi käka smörgåstårta imorgon och Jonas kommer och grattar. Hoppas far min blir nöjd över vår present ;D.



En trist bild på ett par skor som vill komma hem till mig :D. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0