lovet tar sitt slut..

ska sova nu snart, men känner mig lite otaggad på att vakna upp i morn för att sen gå till skolan. lite skönt att det är nära till jullov sen.. men samtidigt som att man vill att tiden ska rulla på så blir man allt mer stressad över vad som ska göras fram till det roliga. ingen lärare har krävt att man ska plugga på lovet, men med de utgivna uppgifterna i hand så är man så illa tvungen för att känna sig i fas med schemat. nu ligger jag här i min säng som en av 2000-talets alltför tidsmedvetna, stressade svenskar och samlar mig inför ny kommande vecka där man återigen måste jobba för belöningen. det kommer gå bra. jag ser mig själv leendes i slutet av kommande vecka, nöjd över vad jag kan stryka på min lista! nu ska jag läsa ut en bok och somna in med ett gott samvete :)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0