Härliga lovdagar

Hej&hallå! Kajsan och jag har gjort något bra för mänskligheten... vi har jobbat för vår skola. PÅ EN LOVDAG! Heja oss! Tycker i alla fall att det är att uppoffra sig lite. Efter att ha varit i allians sedan 8- 15 så fick jag skjuts ner på staden, där jag mötte upp Joss & hennes man. Vi strosade runt lite vilket var trevligt! Letade lite halvt desperat efter ett par schysta vinterstövlar... men icke.
Min älskling kommer till mig efter träningen och spenderar natten, vi hade tänkt att mysa ihop oss med kladdkaka och något bra på tv.
Imorgon så blir det att träffa Iza och sedan äta middag med mami på stan (tidspress som alltid då träningen väntar runt 8). Hoppas på en braaa dag!

Har bestämt mig för att klicka hem dessa i svart, hade tur att dem existerade i storlek 35. 
(mitt köpstopp är KÖRT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0