Halsont

Mycket mer än rubriken finns inte att säga. Varit lite halvt nere idag på grund av det! Men det är absolut bättre än igår. Men ska nog vara hemma från den hårda praktiken en dag till för att inte låta det bryta ut!
Fick sushi till middag idag som min gooa mamma plockat med sig hem idag. I eftermiddag då jag piggnat till lite efter sömn till runt halv 12 så åkte vi en snabbis till Lindex i Stenhagen. Vi båda fann bland annat 2 jack/kavajer. Halvareapriset är inte fyskam!


Denna gick på 74 kronor... helt okej ;) min plånka mådde bra efteråt till och med!
Ikväll blir det att ta det lugnt mest, får se om jag ens orkar med något mer fysisk aktivitet. Annars blir det att rensa garderoben lite och sådär. Det behövs alltid!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0