fortfarande inte helt FISK!

Nej nu får jag väl ta och ge mig xD förkylningen sitter i, men det är mycket bättre. Jag känner däremot att träning skulle vara lite ångest just nu -skulle inte palla springa nåt'. men jag längtar. Längtar till på Torsdag,för då SKA jag va med :) bestämt är vad det är! Istället för träning i kväll fortsätter jag med att försöka få skolan att kännas rolig :P genom att ligga i lite fas. Okej det gör jag ändå inte men man kan alltid göra någonting åt saken!
Jag är på g med hemtentan i Mediekommunikationen nu. Den skulle varit inne typ förra veckan precis som engelskan, men de kommer typ i morgon i stället xD har gjort det iallafall, och ansträngt mig lite då då. Det som gör mig mest nervös nu är dock Svenska-talet på fredag och matten. Matten för att jag ligger så mycket efter och för att jag prioriterar den sist just nu.. Svenska för att tal inte är min grej. Men jag har kommit igång där trots allt och det ska väl lösa sig. Jobbig tjej jag är. Sitter och skriver att jag är sämst och ska sen försöka låta positiv :P
haha nötet måste fortsätta!
btw, snygg du var i brillorna smulan <3
Tjingeling :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0