En riktig lill-lördag!

Onsdag kväll och jag ska snart krypa ner. Klockan är inte speciellt mycket men jag är trött och gör ingen nytta :) därför ska jag försöka läsa några sidor och om jag inte hinner somna kolla på någon film. David är ute och röjer i kväll.. kanske kommer han hit också någon gång i natt<3

Det har varit en bra dag i dag! Vid tolv-tiden mötte jag upp storasyster Louise och Ellen och Hugo på stan för en lunch på Rififi. så småningom efter det sa vi adjö till Lossan och vandrade mot kvarnen som tre små pepparkaksgubbar. Vi köpte massa glass och choklad och tog oss hem till Portalgatan och gottade oss. Även Lasse och Hedvig sällskapade oss'. Halv fem nån gång dök Håkan sen upp och plockade hem de små busarna och lägenheten tystnade. Trots vädret följde jag sen Hevedig till bussen (hon skulle ta Härjedalingen från Willys upp till Bollnäs och hälsa på fam. Persson) . Jag till och med skjutsade mina lilla syster. Och då har jag ingen bil utan vi snackar cykel i det blöta :P Men jag kände mig lagom snäll när jag dessutom sprang in och ut i Willys och köpte färdkost i form av Geisha till flickan också. Oj vilken syster jag e ;)

Jag avslutade denna dag med Camilla. Lite te-mys och en promenad i staden, för att sedan hem och gotta mer godis. Ja, vad kan man säga ? En riktig lill-lördag där inga vardagliga regler hindrade en. Åh vilken söt historia det blev xD hoppas att folket (Carro) inte blev beskvina efter att ha tagit sig igenom detta!

God natt nu :)

Puss/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0