APELSIN

mööööms! surt som fan men skitsamma :D ge mig C-vitaminer. tänker inte vara sjuk längre och inte bli det igen heller. Let's skippa vinterkräksjukan sen också!

Dagen har vart braaa. Liten klass i dag igen och NK-prov . Det gick väl bra tror jag. Siktar inte högt där så. David är på g nu. Massa snö och han går från Boländerna :P

Jag ska plugga matte och lite annat om jag pallar , sen blire träning. Kände att jag tog det lite lungt i går på aerobicsen. Tyckte att jag kunde mjukstarta lite ;P men innebandy är bara fullt ös dådå! Man vill ju inte tappa mer än nödvändigt.

sasasa, dagens i-landsproblem -Vad ska vi äta till middag? xD


http://justcarpediem.blogg.se/images/2009/apelsin_29632541.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0