Tack för nedanstående inlägg! <3

Det muntrade upp mig!
Idag känns förkylningen en gnutta bättre :) inget halsont inte. Men snuvig som ett as, men det löser vi genom att överdosera nässpray. Mår bättre  idag också för jag ska få träffa älskling! Usch känns jätte längesen och har saknat honom så mycket. Men som sagt idag kommer han och lyser upp mitt lilla hem dådå :)

Innan dess ska jag hinna städa mitt äckliga rum xD För visst är det seriöst äckligt nu. Det luktar förkylning om det och golvet har agerat garderob i drygt två veckor nu :P. Så vädrar med öppet fönster och byter lakan och grejer. Tänker även ta tag i en skoluppgift. Så lite nytta ska jag göra nu när det är långhelg...

Jag hoppas att cupen går bra också, nästa match var inte förens 22.10 och morgonens match hade slutat med förlust, OGILLA. Men jag känner på mig att nästa match blir en vinst!


Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0