En sjukt fin dag

Hej hej! :) Solen värmde toppen bra idag. Morgonen var ganska kämpig, min älskling vaknade upp och nu var det hans tur att vara förkyld. Febrig och dann tror jag han var "/ men lyckades på något sätt pallra sig till skolan. 
Jag däremot mår bättre, vilket är skönt. 

Dagen i all ära har som sagt bestått av sol! Slutade runt 2 och beslöt mig för att traska hem och göra lite nytta. Satte mig i bikini och solade ett bra tag, samtidigt som jag pluggade :). Älskling kom också lagom till middagen. Nu blir det mer plugg och kanske någon prommis om det hinns, tyvärr måste plugg bli prio ett! Lite matsmältning också :P
Förhoppningsvis kan jag börja träna imorgon igen! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0