Onsdaaag

Okej slut på min pluggvila! Seriöst nu får jag sluta skjuta upp saker. Två saker tynger mig just nu' och det är oron över att hinna klart med alla uppgifter jag fått och för att jag kan ha sumpat chansen att få jobb på H&M. Inte kul'.
Men allt är inte botten för jag börjar bli i princip återställd efter förkylningen. I helgen har jag också en del att se fram emot'. Jag ska få träffa Ellen och Hugo! Spela seriefinal mot Västerlöfsta står också på planeringen, samt ha tjejmiddag hemma hos mamma med mina systrar :) Det är värt att hyllas'. Förmodligen blir det någon tid till David också, så länge jag inte glömmer bort pluggeriet..
Nu ska jag dissa bloggandet också för en stund'. Carro sover sött. Hon är allt bra hon ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0