Ingen Carro på träningen i dag :(

Okej jag vet var du är din lilla bajs, men det suger alltid när du inte är med. Fast i och för sig var jag hyfsat nöjd med dagens träning. Vi var få, men Micke har börjat uppfylla våra önskemål om hårdare träningar /hårdare tränare. Man fick köra på ganska ordentligt emellanåt, vilket är bra :)


Dagarna är lite hektiska till och från nu. Jag känner att jag har mycket att tänka på. Min klubba är paj och jag sörjer den fortfarande x) . Jag ska besöka tandläkaren i morgon och skippar därmed mattelektion. Tyvärr så måste jag ta annan ledig tid till att jobba ikapp sen. Måste ringa H&M också. Senast på onsdag. Jag hoppas starkt att jag kan få jobba lite där i sommar. Vare sig jag får det eller ej så måste jag ner på stan och lämna
CV på lite fler ställen. Fan om jag blir utan jobb i sommar igen.
  David ligger i med jobbsökningar också. Du är så duktig lilla älsklingskorven :*

Nu tänker jag åter vara äcklig och spara rengöringen till i morgon bitti. Känner att jag behöver min skönhetssömn ;)

Så så. Dags att kila i säng. Det blir en jobbig dag i morgon igen. Men vi fixar't alltid !


Puss

 Joss gillar snö', men nu kan den faktiskt få börja försvinna... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0