FETT

"Nu ska fettet brinna!" Jag får typ obehagskänslor av denna galna man som på spotify-reklamen skriker om träning' :P Han snarare avskräcker en från att träna än att motiveras till det.. Om inte annat så framhäver han allt fett som negativt och vi måste alla se ut som tändstickor för att det ska va okej. Nej slut med spekulerande och analyserande :)

Jag fick med mig Paulina hem en sväng i dag. Vi har jobbat med vår uppsats! Inte klart men på gång nu..

Om en lite stund ska jag bege mig av till Stenhagen och träna lite aerobics. Kul, men jag känner på mig att jag kommer känna mig extra fet i kväll x) Charmigt kan man säga. Lillan har lurarna rena nu iaf och ska också va me:) De gläder mig! Nu måste jag förbereda mig för avfärd.

Orvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0