Efterlängtad fredag igen!

haha', det är lite roligt faktiskt. I dag i skolan satt vi och snackade lite i gallerian jag och några vänner och så säger Nelly "Det känns som om någon fyller år idag". Ingen kan komma på någon och vi släpper den tanken..

Nu när jag kommer hem slår det mig att det jag har vetat så länge men inte tänkt på under dagen.. Lillan och Joniboys födelsedag :D 9 månader ' Grattis skruttisar!<3 Hoppas doktorn har tagit av locken från min gommas öron nu också.. Seriefinal på söndag! Heja :D

Jag känner att jag varit skolmässigt duktig de senaste två dagarna, vilket förmodligen kommer att belönas i kväll ..(GODIS) xD . Men mer arbete krävs' . Jag tänker däremot följa vad Olle sa igår. "Små krav, Stor ambition" :)

Förhoppningsvis kommer David i dag istället. Gårdagen blev det ju inget besök tyvärr..

Nu plugg'
BABA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0