Dags för mig att dra mig tillbaka!

Förkylningen har hoppat på mig dessa dagar, men jag planerar att bli frisk snarast möjligt'. :)

Det är Torsdag och jag fick hoppa innebandyn i dag. Tråkigt men vad ska man göra. Jag har varit lite stressad den senaste tiden och har saker att göra i princip hela tiden. Det känns som om jag ofta beklagar mig över det :P aja det är ju så'. Men jag är en lycklig människa innerst inne och tänker fortsätta att vara det!

I morgon är det fredag. En dag man alltid går och längtar lite till. Jag ser fram emot den faktiskt. H&M ska ringa mig och det roliga är att jag inte tror att ens fyllt i några nödvändiga kontaktuppgifter i mitt CV. xD Ja men hej vilken stjärna man är!

Men men det där löser sig alltid. ANtingen skiter hon i mig totalt eller så frågar hon min bror om nummer. Jag känner mig så sjukt klantig att jag kanske till och med springer ner på stan med lite extra information om jag hinner xD

Nåja, nu ska jag hoppa i min säng! eller ja hoppa ner i den x) Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0