Trött och glad

Hemkommen från Iza och trevligt var det! God och nyttig middag blev det xD
Som min kumpan i tidigare inlägg skrev att livet känns bra, så kan jag bara hålla med fullt ut! Det går för bra nu helt enkelt :D. Håller även med om att de är skönt att träningsrutinen återkommit efter sjukdom osv! Taggad till max när det gäller försäsongen!


Morgondagen för mig ser ut som så: stiga upp ganska tidigt för en mysig dag med min kära mor, vi ska luncha och shoppa osv. även hitta studentpresent till kusinen. Efter det så kommer min älskling på besök och mamma ville att vi alla skulle ha lite måndagsmys med grillning. Tänkte dra med mig älskling ut på en springtur också.
Nej nu känner jag mig lite seg, onödig fakta i detta inlägg :D men skit samma!
SOVGOTT!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0