Sista inlägget för mig denna dag

Fick tillslut ordning på mitt rum och hann att se fotbollen. Det var lite onödigt spännande tycker jag.
Det blev också att baka kladdkakemuffins :P blev inspirerad av joss och ellen! Tyvärr har jag inte lika fina formar som dom hade, men men :(.
Ska snart ta ut mina vackra skapelser ur ugnen och se om dom är godkända ;) sedan tror jag att det blir sängen och kolla på SATC filmen. Jag tröttnar aldrig på den, dock är det också väldigt behändigt att hela tiden ha den i DVD spelaren med tanke på att jag är för slö för att ta ur den...
Morgondagen ser ut att bli fin, alltså solig. Bra sällskap gör dagen ännu bättre, vilken tur att jag ska till Emma i Vänge och sedan ut till älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0