Ropnäs nästa..

Hej! nu sitter jag här hemma med en smula huvudvärk (vätskebrist?) och funderar över vad jag ska ta mig till härnäst.. jag har gjort allt som jag tidigare sagt', förutom en sak.. fylla på mobilen! just det' . fan :P kanske drar över och gör det med en gång. David ska komma snart. Packningen är väl snart klar. Jag har städat,tvättat,diskat och varit ner en sväng på stan med min fina cykel. Jag tog inte med mig några lösa pengar utan förlitade mig på mitt kort. Fann inga skor och palla inte fortsätta leta. Drog in på Lindex och testade bikinin jag sett ut. Perfa. Bra, då betalar vi..men nej'. "du har inga pengar på kortet" VAAAA??? daaaaaaaaaaaaase kände jag! xD Varför är alltid jag fattig som en lus. Det kanske är ärftligt? Mamma säger ju alltid att hon är fattig (vilket hon är) xD . Pappa säger också alltid att han inte har några pengar (vilket han lär ha..tycker jag..eller jag vet inte om han har några kvar heller faktiskt) :P . Ni ser! Det måste ligga i släkten'. Men jaja . får väl ta fram mina cash då trots allt! Och vad får vi ihop här ? .. 500 + 200 + 200 + 300 = 1200 . Kan jag klara mig på det i sommar? knappast x)

Men jag får vara glad ändå! Jag lever ju :) Jag har vänner , familj , pojkvän , katt .. fan vad bra jag har det egentligen! Som jag sa häromdan' - Anledningen till att jag inte har massa pengar eller turen att vinna på lotteri är att jag har för mycket annat bra :P Ja, så är det nog!
Men se så mycket jag skrivit nu. Palla mig :D hahah! Jag ska ju till ROOOOOOPNÄS förfan<3 ;) Jag är bäst, livet är en fest, jag har ingen häst , men är den som äter mest. . mohahahahahahah!

baba gullekottar som stannar kvar i Norby under midsommar! Hoppas vi hinner ses innan Öland som sagt :* Puss och kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0