Nu kan jag sova gott!

Fan va bra jag är! Jag tog mig ut ' tillslut ;) aa de känns nice!

Det är härliga tider i mitt liv. Utslagen håller på att försvinna på en massa ställen och jag träningsrutinerna kommer snart att ta tag i mig helt. Nationaldagen i dag. Vi firade lite med att gå ut på stan och äta :) Kände att jag förtjänade det , då jag städat hela dan..

nu däremot är jag ensam vaken i min lägenhet ("min") x) I morn ska jag träffa Pauan en stund och ge henne sin försenade 18-års present.. sen ska vi nog gå lite på stan. David har sin dag i morgon så det ska verkligen firas<3 Sen kommer Elin hit och stannar kvar över natten till och med'. Kul som fan! Dagen kommer bli bäst:D

som kommentar på understående inlägg:

Så du ska hälsa på en gammal vän? :P haha ha så kul gumman min <3<3<3<3 :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0