Mongo väder

Hejhej! Lagfest idag som sagt. Därav den passande bilden ovan ;) Jag och älskling upplivade halv 1, utan att vakna någonting där emellan... panik! De kanske inte är riktigt okej att vakna då alla gånger. Men nu har vi precis fått i oss en god frukost. Man känner verkligen att VM är i full gång, min man är bänkad framför tvn och helst vill han se alla matcher. Så bajs xD okej om man vill se någon match då och då, men alla? ;o
Nej jag tror att jag ska gå in i vardagsrummet nu med en kortlek och yatzi så vi kan umgås lite haha!
Förövrigt så vill jag bara att solen ska titta fram! De har varit äckligt väder nu och det gillas absolut inte. En dag till med detta väder går inte. Jag kommer fan gå in i en depression och bli blekfet! :D
BABA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0