godnatt

Nu börjar tröttheten komma till sin rätta. Låter säkert som ett riktigt emo nu, men jag saknar verkligen Jonas. Och ja vi har umgåtts som små as på sista tiden xD konstant och hela tiden. Man kan tycka att det är konstigt att jag saknar människan. Men det är så tomt nu, han ska ligga nära mig när jag somnar och när jag vaknar. Då känner jag mig trygg. Han ska helt enkelt finnas i min närvaro hela tiden. Läskig tjej som låter som en besatt! :) fyfanfyfan.
Nåväl ska snart ta och krypa ner i min säng som känns extra stor idag. Tänka sig att en 140 cm bred säng kan kännas så enorm! :o jag och mitt lilla emo inom mig tar och säger godnatt nu innan det går överstyr satt säga.
Bild från LillJ:s kalas ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0