drömmer mig bort

Hejsan & god morgon! :) Svaret är JA! Jag gillar ditt inlägg nedan, som ett as. Är sjukt förbannat äckligt jävla trött på alla tjejer som bara hetsar över sina kroppar. Jag håller såklart med om att det är svårt att inte dras med i strömmen. Klart man får damp och ågren ibland, det måste man få. Men hela tiden? Nej usch, ett liv ska man väl ha också :) det tänker i alla fall vi ha.


Nåväl, jag sitter och drömmer mig bort rejält denna morgon. Klädsidor och annat roligt gjorde att tiden rann iväg, det är nog snart dags att ge sig iväg. Men innan det måste jag berätta att vi hade det toppen mysigt igår! Thaibuffe med familjen och sedan bio med syster. Innan detta inträffade spenderade jag lite tid med Sandra, lite shopping blev det också. Men nu får jag hejda mig xD känner jag. Inväntar trots allt ett par converse också:)

men okej, palla mitt inlägg :D


baba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0