då var det lördag igen !

Gott morgon! vart ingenting gjort av de jag planerade igår (som vanligt) x). inomhus hela dagen , sen avslutade vi kvällen på bio. Vi såg nya Robin Hood med Russel C som huvudperson.. Nice! Jag David och Hedvig körde en favorit i repris och beställde ett (var det nu hette) innehållande två stora läsk en stor p-corn och en stor hotsnacks + en till stor hotsnacks.. xD ja du det är konstigt att vi inte rullar fram . Tänker inte ens nämna vad jag åt tidigare på dan :P

haha i dag är det lagfest! hoppas vinden avtar lite och det blir chillväder för oss att vara ute. Sedan bär det av till Norby där jag ska spendera massa tid med lillan :)
Men nu frulle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0