bajsväder!

Hej! Sist jag skrev inlägg försvann det som bortblåst ur bloggen, så jag lackade och har inte skrivit sen dess x)
Det var i måndags när David fyllde år'. . Nu pallar jag inte ta upp vad jag skrev då :P I dag är ingen rolig dag att vara ute i . Folk har skolavslutning och betygen sätts' . Jag har inte gjort något för att förbättra betygen.. Pallade inte. Synd Jossan xD haha fan!

I dag måste jag ner på stan och plocka ut lite salvor på apoteket.. sen funderar jag på at dra ett gym också:) Det var ju tänkt att folk skulle mysa både i stadsparken och ekonomikumparken i dag. men vädret hindrar.. tråkigt'.

Vad ska man hitta på då då? Kanske sova hos mamma eller hälsa på syskonbarnen i Bälinge kanske? Eller så kan man leka med Carro och Jonas och David hemma hos någon istället? Vi får se helt enkelt :)

Nu ska jag fixa lite grejer! Baba!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0