21/6-09

Hello! Jag gillar att vi åkte till lyssnarängen för att sola med ett stor moln emellan oss :D men det var värt. Det var faktiskt varmt stund vis. Runt halv två var jag och älskling hemma för att se fotbollen (Portugal mot Nordkorea), katastrof för Nordkorea förövrigt. Torsk med hela 7-0 xD fyfan! Som sagt, har blivit lite inne på det här med VM. I alla fall mer än vad jag tidigare varit.


Solen tittade fram mer runt tre och har varat hela kvällen, älska kvällssol! Så vi la oss ute och solade någon timme. Längre än så gick inte, vi måste ju äta också!? Kebab blev det på middagsbordet som vi så fint ordnat till lilla mammi kom hem.


Har hunnit med att träna lite lätt och ska nog kila in och kolla på fotbollen, nu är det Spanien och Honduras som spelar mot varandra. Tänkte faktiskt vara duktig och stänga av datorn nu. Annars blir det att sitta uppe och häcka framför datorn allt för länge! Som vanligt.


Imorgon ska jag och lillJ dra in till staden och shoppa lite tror jag :)! Mycket trevligt!

Häääjda




Sovgott sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0